سامانه‌ی آموزش آنلاین وداس

سامانه‌ی آموزش آنلاین وداس

سامانه‌ی آموزش آنلاین وداسسامانه‌ی آموزش آنلاین وداس

سامانه‌ی آموزش آنلاین وداس یکی از پروژه‌هایی بود که به کسب و کاران سپرده شده و خداروشکر به خوبی پیاده‌سازی و راه‌اندازی شد. وداس سامانه‌ای است که به روش آموزش مجازی MOOC فعالیت می‌نماید. MOOC مخفف عبارت Massive Open Online Courses است که منظور از آن دوره‌های آموزشی الکترونیکی ویدئویی است.

وب‌سایت‌های بسیاری در سطح جهان از این روش استفاده می‌کنند که حتما برخی از شما هم آن‌ها را می‌شناسید. از مهم‌ترین این سامانه‌ها می‌توان به lynda، Udemy، Coursera و… اشاره کرد. این وب‌سایت‌ها توانسته‌اند مخاطبان بسیاری را از سراسر جهان به خود اختصاص دهند. ارائه‌ی آموزش‌های جدید، جذاب و کاربردی از اساتید برجسته مهم‌ترین دلیل استقبال مخاطبان از این وب‌سایت‌هاست.

در ایران نیز طی چند سال گذشته سامانه‌های آموزش الکترونیکی بسیاری راه‌اندازی شده‌اند که وداس نیز یکی از آن‌هاست. هرچند این بازار در ایران در حال حاضر اندکی ناشناخته است اما به هر حال این سامانه‌ها در این حوزه فعالیت خود را آغاز کردند.

از جمله مهم‌ترین فعالان این عرصه در ایران می‌توان به سامانه‌های فرانش، وب‌یاد، به‌آموز و وداس اشاره کرد. مهم‌ترین مشکل آموزش الکترونیکی در ایران، در حال حاضر عدم وجود محتوای مناسب است. از آنجا که تولید محتوای با کیفیت و جذاب هزینه بسیار می‌طلبد بسیاری از مجموعه‌ها از تولید آن ناتوانند. از طرفی متاسفانه همکاری لازم بین اساتید، دانشگاه‌ها، تولیدکنندگان محتوا و سایر حاضران در صنعت وجود ندارد..

به هر حال تمامی مراحل راه‌اندازی سامانه وداس اعم از تهیه‌ی پلت‌فرم، طراحی UI، سئو، دیجیتال مارکتینگ و تامین تعداد ۲۰۰ عدد محتوای آموزشی توسط تیم کسب و کاران انجام گرفت و برگی دیگر از سابقه‌ی درخشان این تیم را رقم زد.

کسب و کاران آمادگی راه‌اندازی هرگونه کسب و کار اینترنتی را داشته و آماده هرگونه همکاری در تمامی زمینه‌های تولید پلت‌فرم، تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال، سئو و… برای محصولات و خدمات شما عزیزان را دارد. در خصوص داشتن هرگونه پیشنهاد همکاری، لطفا پیشنهاد خود را از طریق منوی تماس با من ارائه فرمایید.

 

سامانه‌ی آموزش آنلاین وداس

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید