کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته

کتاب صوتی 21 راز میلیونرهای خودساختهکتاب صوتی 21 راز میلیونرهای خودساخته

به منظور ارائه محتوای جذاب‌تر و کاربردی‌تر به شما عزیزان، از این پس اتفاق جدیدی در رادیو کسب و کار خواهد افتاد و آن ارائه کتاب‌های صوتی می‌باشد. در اولین گام این حرکت مفید کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته را به صورت فصل به فصل برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. البته به منظور حفظ حق ماکیت مترجمان و ناشران گرامی این کتاب به زبان خودمانی برای شما عزیزان خوانده شده است اما چیزی از ارزش محتوای آن کم نگردیده است.

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته نوشته برایان تریسی یکی از کتاب‌های موفق در حوزه مدیریت به شمار می‌آید و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. این کتاب به بررسی ۲۱ روش و سبک برای زندگی می‌پردازد که باعث می‌شود انسان به سمت تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته حرکت نماید.

با گوش دادن به کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته خواهید توانست عادت‌ها، افراد، کارها و مسیرهای نادرست را در زندگی خود کنار بگذارید و با برقراردی ارتباطات مناسب، انجام کارهای درست و تغییر رفتار در زندگی به شخصی موفق و مفید تبدیل شوید.

با خواندن این کتاب عزت نفس بالاتری خواهید یافت و اعتماد به نفستان را افزایش خواهید داد و در نهایت به شخصیت خود علاقه‌مند شده و زندگی خود را آنگونه که دوست دارید خواهید ساخت. این اطمینان را به شما می‌دهیم که با به کار بستن مطالب عنوان شده در این کتاب طی ۵ سال آینده به انسانی کاملا متفاوت از امروز تبدیل خواهید شد. این کتاب به صورت فصل به فصل در وب‌سایت و کانال تلگرام کسب و کاران ارائه خواهد شد. امیدواریم تا از گوش دادن به آن در مسیر خود به منزل یا دانشگاه و یا محل کار و از هر مکان دیگر و در هر زمان مورد علاقه لذت ببرید. برای دریافت محتوا از لینک دانلود زیر استفاده نمایید.

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته- فصل اول

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته- فصل دوم

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته- فصل سوم

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته- فصل چهارم

کتاب صوتی ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته- فصل پنجم

5 نظر

  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  2. اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

    1. سعید مفخمی

      کدوم مطلب دوست عزیز؟ تمام لینک ها موجود هستن.

  3. هوشمندانه کار کردن

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

    1. سعید مفخمی

      سپاسگزارم از لطفتون

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

رادیو کسب و کار- سرمایه گذاری در استرالیا

برای شندین پادکست جدید رادیو کسب و کار