کتاب ثروتمندان اینترنتی

کتاب ثروتمندان اینترنتی

کتاب ثروتمندان اینترنتیکتاب ثروتمندان اینترنتی

پس از چند ماه تلاش به منظور تالیف کتابی در حوزه‌ی راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی، سرانجام کتاب ثروتمندان اینترنتی به چاپ رسید. در این کتاب تمامی اصول و قواعد راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی آورده شده  است و شما عزیزان می‌توانید با مطالعه این کتاب، گام به گام در مسیر راه‌اندازی کسب و کار خود به پیش بروید.

در کتاب ثروتمندان اینترنتی ابتدا به موضوع انتخاب حوزه‌ی فعالیت و پس از آن برنامه‌ریزی برای آغاز و در مرحله بعد پیاده‌سازی بستر کسب و کار( راه‌اندازی یک وب‌سایت اینترنتی بدون کد نویسی) آموزش داده خواهد شد. پس از راه‌اندازی کسب و کار بازاریابی اینترنتی و بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت به شما آموزش داده می‌شود و در نهایت نیز نکاتی در خصوص نگهداری و توسعه کسب و کار آموزش داده می‌شود.

کتاب ثروتمندان اینترنتی به تنهایی می‌تواند شما را در راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی همراهی نماید. همچنین می‌توانید در کنار مطالعه کتاب از محتوای مرتبط وب‌سایت نیز استفاده نمایید. استفاده از محتوای اضافی شما را در راه‌اندازی هرچه موفق‌تر کسب و کارتان یاری رساند.

این کتاب به صورت نسخه چاپ شده و نسخه دیجیتال موجود است که در صورت تهیه نسخه چاپی نسخه چاپی، نسخه دیجیتال نیز به شما عزیزان هدیه داده خواهد شد. امیدوارم با خواندن این کتاب دانش شما در حوزه راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافته و بتوانید این دانش را به صورت عملی به‌کار ببندید.

سپاس‌گزار شما خواهم بود اگر پس از مطالعه کتاب نظرات، پیشنهادات و انتقادهای خود را از صفحه تماس با من به بنده اطلاع دهید. مطالعه کتاب ثروتمندان اینترنتی گام نخست در مسیر کسب ثروت از اینترنت و با کار کردن در حوزه مورد علاقه می‌باشد. برای تهیه کتاب در نسخه‌های چاپی و یا دیجیتال می‌توانید از گزینه‌های زیر استفاده نمایید. موفق و سربلند باشید.

کتاب ثروتمندان اینترنتی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.