وبلاگ نویسی برای کسب و کار

وبلاگ نویسی برای کسب و کار

وبلاگ نویسیوبلاگ نویسی

زمانی که شما به تازگی کار خود را آغاز می‌کنید وبلاگ نویسی برای کسب و کارتان یکی از مورد علاقه‌‌ترین کارهای شما خواهد بود. شما پر از ایده هستید و می‌خواهید خیلی سریع مطالبی که در ذهن دارید را به بلاگ منتقل کنید، برای آن‌ها بازاریابی محتوا انجام دهید و ترافیک خوبی را به سمت خود جذب کنید. این شرایط ممکن است برای چند ماه ادامه داشته باشد. اما پس از گذشت این مدت شما به مرحله‌ای می‌رسید که دیگر توانایی تامین محتوا برای بلاگتان را مانند گذشته ندارید و نمی‌دانید باید چه چیزی بنویسید. در این مقاله سعی دارم تا شما را با چند مورد از راه‌هایی که می‌توانید برای برون رفت از این مشکل استفاده کنید آشنا کنم.

برگزاری جلسات گروهی

یکی از راه‌هایی که به خوبی می‌توانید از آن استفاده کنید برگزاری جلسات طوفان فکری با اعضای تیمتان است. فراموش نکنید همیشه چند فکر بهتر از یک فکر کار می‌کنند. گاهی اوقات در این نوع جلسات کار از ایده احمقانه آغاز می‌شود و در نهایت با بحث تیمی روی آن ایده‌ای بسیار خوب تولید می‌شود. هرچند ممکن است استفاده از این روش زمان بیشتری از شما بگیرد، اما نتیجه آن قابل قبول است. همچنین در زمانی که این روش از شما می‌گیرد شما می‌توانید تمرکز خود را روی قسمت‌های دیگر کسب و کارتان افزایش دهید و از آن‌ها هم ایده بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید با تمرکز روی قسمت‌های دیگر به این مسئله پی ببرید که مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریانتان در هر حوزه چیست و مطالبی را در همان خصوص تهیه کنید.

وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی

اخبار و اتفاقات عمومی روز را دنبال کنید

اتفاقات اطراف خود در جامعه را دنبال کنید و ببینید که کدامشان به کسب و کار شما مربوط می‌شود. حتی ممکن است خبری ارتباط مستقیم به کسب و کار شما نداشته باشد اما شما بتوانید با کمی ذوق و سلیقه به نوعی آن را به کار خود ربط دهید. این اخبار مخصوصا اگر مربوط به منطقه شما باشند از اهمیت ویژه‌ای برخورداراند.

وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی

از دیگران بخواهید که برای شما محتوا تهیه کنند

شما می‌توانید از افراد دیگر بخواهید تا برای وبلاگ شما محتوا تهیه کنند. محتواهای زیاد و متفاوت که نویسندگان آن‌ها افرادی با افکر متفاوت هستند. افرادی که در حوزه تخصصی شما کار می‌کنند و می‌توانند کمک شایانی به شما داشته باشند. این کار باعث می‌شود وبلاگ شما پر از محتوا شود. استفاده از نویسندگان مختلف از وب‌سایت‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر نویسنده، کاربران زیادی را نیز به واسطه این شرکای جدید به دست آورید. فراموش نکنید با به کار گیری مدل‌های مختلف همکاری این شراکت می‌تواند یک مشارکت برد-برد برای همه باشد.

بیشتر بخوانید:

بازاریابی محتوا

سه ایده ساده برای کسب و کار اینترنتی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.