افزونه های وردپرسی که باید حتما در سایت خود نصب کنید

افزونه های وردپرسی که باید حتما در سایت خود نصب کنید

افزونه های وردپرسیافزونه های وردپرسی

یکی از اولین اقداماتی که پس از راه اندازی سایتتان و انتخاب پوسته باید انجام دهید نصب افزونه های وردپرسی است. افزونه هایی که امکانات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند. افزونه های زیادی برای استفاده شما در سایتتان تهیه شده اند که خیلی از آنها رایگان و برخی نیز پولی هستند که شما می بایست با توجه به نوع کارتان آنها را به کار گیرید. اما افزونه هایی نیز وجود دارند که صرف نظر از نوع فعالیتتان حتما می بایست آنها را در ابتدای کار روی سایت وردپرسی خود نصب کنید. در این مقاله به معرفی برخی از این افزونه ها خواهیم پرداخت:

  1. افزونه سئو

در یکی از فصل‌های این کتاب به صورت اختصاصی به توضیح درباره سئو خواهم پرداخت اما فعلا در همین حد بدانید که منظور از سئو، بهینه‌سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا وقتی محتوایی در وب‌سایتتان قرار می‌دهید تمام نکات مربوط به بهینه‌سازی آن مطلب برای موتورهای جستجو را رعایت نموده که این کمک می‌کند سایت شما در نتایج جستجوی کاربران در رتبه‌های بالاتری دیده شود. پس حتما یک افزونه برای مدیریت سئو برای سایت خود در نظر بگیرید.

  1. افزونه آمار سایت

البته برای بررسی آمار وب‌سایت هیچ چیز نمی‌تواند مفیدتر از گوگل آنالیتیکس باشد. اما در وردپرس افزونه‌هایی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا به آمار بازدید سایت خود بسیار سریع و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی مثل تقسیم‌بندی آن‌ها با توجه به مرورگر اینترنتی یا کلمات جستجو شده و… را مشاهده نمایید.

  1. افزونه تماس

این افزونه به شما کمک می‌کند تا برای در ارتباط بودن با مخاطبانتان فرم‌های تماس زیبا و استاندارد بسازید. این فرم را در صفحه‌ی ارتباط با ما قرار می‌دهید و از طریق آن کاربرانتان می‌توانند برای شما ایمیل ارسال کنند و مسائل و درخواست‌هایشان را با شما در میان بگذارند.

  1. افزونه فروشگاه ساز

افزونه فروشگاه ساز این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برسانید. این افزونه‌ها امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. حتی مواردی همچون مالیات‌ها و هزینه ارسال نیز در این افزونه‌ها در نظر گرفته شده است. آنقدر زیاد که مطمئنم شما از همه آن‌ها استفاده نخواهید کرد.

  1. افزونه ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از مهم‌ترین ابزارها در کسب و کارهای اینترنتی است. شما از طریق ارسال ایمیل از کاربرانتان دعوت می‌کنید تا به منظور خاصی به سایت شما سر بزنند. برای مدیریت بحث ایمیل مارکتینگ افزونه‌هایی وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای کسب و کار خود به کار گیرید.

افزونه‌های دیگری نیز وجود دارند که در حوزه‌های مختلفی می‌توانند امکاناتی را در اختیار شما قراردهند. به عنوان مثال افزونه‌هایی برای تغییر فرم ورود به سایت یا برای تبلیغات و… که می‌توانید به فراخور نیازتان از آن‌ها بهره ببرید. اما افزونه‌هایی که نام برده شدند برای راه‌بری کسب و کار شما بسیار مهم و ضروری هستند. سعی کنید قبل از آغاز به کار حتما این افزونه‌ها را نصب نمایید.

افزونه های وردپرسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا

همانطور که احتمالا می‌دانید، استرالیا یکی از محبوب‌ترین