راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا

راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیاسرمایه گذاری در استرالیا

همانطور که احتمالا می‌دانید، استرالیا یکی از محبوب‌ترین نقاط جهان برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود. این کشور با اقتصاد قوی، حمایت‌های دولتی از کسب‌وکارها، امنیت برای سرمایه و خانواده، آب و هوای عالی و بسیاری عوامل دیگر از جذابیت ویژه‌ای برای مهاجرت مخصوصا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برخوردار است. ما در اینجا قصد داریم تا با ارائه جامع راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا، اطلاعات کاملی را در این باره در اختیار هموطنان قرار دهیم، تا پس از اخذ ویزای سرمایه‌گذاری و ورود به کشور استرالیا، دچار سردرگمی و گرفتار مشکلات نشده و مسیر همواری را برای راه‌اندازی کسب و کار در این کشور با کمترین ریسک طی نمایند.

مشکلاتی که اغلب برای مهاجران پیش می‌آید چه هستند؟

عدم آشنایی با فضای کسب‌وکار در استرالیا، ندانستن الزامات قانونی مربوط به ویزا و بیزینس، نداشتن اطاعات لازم در خصوص مراحل راه‌اندازی یک کسب‌وکار، عدم آشنایی با هزینه‌ها، درآمدها، هزینه‌های سربار و…، عدم وجود برنامه صحیح برای آغاز به کار، عدم آگاهی از ریسک بالای برخی کسب و کارها و بسیار موارد دیگر، باعث می‌شود بسیاری از عزیزان با برداشتن قدم‌های اشتباه کل سرمایه خود را از دست داده و با شکست بزرگی روبرو شوند.

چه مواردی در راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا ارائه شده‌اند؟

ما در بسته راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا، کلیه اطلاعات لازم در خصوص راه‌اندازی یک کسب و کار موفق از صفر تا صد را ارائه کرده‌ایم. برخی از این موارد عبارتند از:

گام‌های راه‌اندازی یک کسب و کار

به شما گفته‌ایم که برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق چه اقداماتی می‌بایست به صورت مرحله به مرحله انجام گیرد. چه مدارکی را باید داشته باشید، با چه اشخاصی باید صحبت کنید، چطور کسب و کار را انتخاب کنید و چگونه قرارداد ببندید.

خرید کسب و کار بهتر است یا راه‌اندازی آن

شما را از معایب و مزایای خرید و یا راه‌اندازی کسب و کار با خبر نموده و اطاعات مفیدی در این باره به شما می‌دهیم که به شما در اخذ تصمیم مناسب کمک می‌کند.

بیزینس‌های ممنوعه

به شما می‌گوییم که راه‌اندازی هر نوع بیزینسی برای شما مجاز نمی‌باشد. متاسفانه اکثر عزیزانی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند با ذهنیت‌های اشتباهی برای راه‌اندازی کسب و کار وارد این کشور می‌شوند در حالی که اصلا مجاز به انجام برخی کارها نبوده و در صورت انجام زمان و پول خود را تلف می‌نمایند.

بیزینس بروکر کیست و چگونه می‌توان یک بیزینس خوب پیدا کرد؟

یافتن بیزینس‌های خوب برای خرید یک کار زمان‌بر و دقیق می‌باشد. ما در این بسته شما را با فردی با عنوان بیزینس بروکر آشنا می‌کنیم و ابزارهای عملیاتی برای یافتن بیزینس را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به بهترین بیزینس‌های موجود در محل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

محل مناسب برای بیزینس

در استرالیا انتخاب محل مناسب برای راه‌اندازی کسب ‌و کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. راه‌اندازی در مراکز تجاری و در خیابان‌ها دارای تفاوت‌هایی می‌باشند که باید با آن‌ها آشنا بوده و بهترین محل را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

فرنچایزها

از محبوب‌ترین نوع بیزینس‌ها در استرالیا، فرنچایزها یا همان کسب و کارهای زنجیره‌ای می‌باشند. در این دوره به صورت کامل شما را با فرنچایزها و مزایا و معیبشان آشنا می‌کنیم.

بررسی یک نمونه واقعی سرمایه گذاری در استرالیا

از مهم‌ترین قسمت‌های این دوره، بررسی یک نمونه واقعی می‌باشد. در این بخش ما اطلاعات واقعی مربوط به یک نمونه کسب و کار واقعی که برای فروش گذاشته شده است را بررسی می‌کنیم و اطلاعات ارائه شده در آن را مورد بحث قرار می‌دهیم. این بخش کمک شایانی برای انتخاب یک کسب و کار خواهد بود.
به جز موارد فوق، مطالب بسیار مهم دیگری نیز در قالب نکات و آموزش‌ها ارائه شده است که راهگشای بسیار مناسبی برای کسب و کار شما خواهد بود.

مهم‌ترین مزیت استفاده از بسته راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، استفاده از بسته مزیت بسیار مهم دیگری نیز دارد که شاید اهمیت آن از تمامی موارد قبل بیشتر باشد. آن مزیت مهم این است که شما با تهیه بسته راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا، از مشورت‌های بنده (سعید مفخمی) به عنوان ارائه دهنده بسته در قالب پکیج پایه مشاوره به صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد. در این بسته مشاوره، بنده به عنوان یک دوست تا پایان مسیر راه‌اندازی کسب و کار در کنار شما خواهم بود و تا جایی که بتوانم به شما در راه‌اندازی کسب و کار موفق مشورت‌هایی را خواهم داد.

چرا دریافت این اطلاعات بسیار حیاتی است؟

همانطور که قبلا اشاره شد، بدون داشتن این اطلاعات زمان و هزینه بسیار زیادی را از دست خواهید داد که این امر گاها باعث از بین رفتن سرمایه و حتی شکست در فرآیند مهاجرت و در نتیجه وارد شدن ضربه‌ای سخت به زندگی شخصی و کاری شما خواهد شد. بنابراین با تهیه این بسته بسیار ارزشمند می‌توانید با حداقل هزینه از ریسک‌های بزرگ و شکست‌های سنگین اجتناب نمایید.

آیا کسب و کاران منبع معتبر و قابل اطمینانی است؟

کسب و کاران برندی شناخته شده در حوزه کسب و کار است که با بیش از ده سال سابقه مشتریان راضی بسیاری در چندین کشور از جمله ایران، استرالیا، کانادا و ایالات متحده دارد. تنها هدف ما از ارائه این بسته آموزشی کمک به شما عزیزان به منظور جلوگیری از ضرر و ساخت یک جامعه ایرانی قدرتمند در استرالیا می‌باشد. کسب و کاران با هیچ یک از وکلا، فروشندگان بیزینس، حسابداران و… همکاری نداشته و بر اساس تجربه بهترین راهکارها و افراد را به شما معرفی خواهد کرد.

چرا بهتر است همین حالا این بسته را تهیه نمایید؟

دریافت اطلاعات این بسته به شما کمک می‌کند تا با دید باز به تمام پیام‌های تبلیغاتی در حوزه سرمایه گذاری در استرالیا نگاه کنید و در دام افراد سودجو نیفتید. همچنین با داشتن اطلاعات کافی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل ریسک قادر خواهید بود بهترین کسب و کار ممکن را راه‌اندازی کنید. در این حوزه هرچه دیرتر اقدام کنید بیشتر ضرر خواهید کرد.

درباره ارائه دهنده

سعید مفخمی نویسنده کتاب ثروتمندان ایرنترنتی با بیش از ده سال سابقه توسعه کسب و کار در ایران و اکنون در استرالیا و همکاری با افراد و شرکت‌های خصوصی و دولتی بیشمار، تدریس در دانشگاه، ارائه‌دهنده چندین دوره‌ی آموزشی پرمخاطب و متخصص در امور مربوط به راه اندازی کسب و کار، بازاریابی، فروش و… تا پایان راه در کنار شماست.

برای دریافت این بسته به همراه یک جلسه مشاوره آنلاین به مبلغ ۵ میلیون و نهصد هزار تومان از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

4 نظر

  1. سلام
    درباره اینکه چه بیزینسهایی بهتر جواب میدن هم صحبت میشه؟

    1. سعید مفخمی

      سلام در جلسه آنلاین به طور کلی مورد بحث قرار میگیره دوس عزیزم. همچنین درباره فرنچایزهای خوب هم صحبت میکنیم.

  2. محمد امینی

    بسیار ممنونم از راهنماییهای خوبتون که باعث شد مقدار زیادی پول و زمان صرفه جویی کنم. ایشالا به زودی در استرالیا میبینمتون.

    1. سعید مفخمی

      سلام آقای امینی عزیز
      ممنون از پیامتون انشااله به زودی در استرالیا در خدمتتون باشیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

درآمد در استرالیا برای کارمندان و صاحبان کسب و کار

آیا درآمدهایی که در وب‌سایت‌های مهاجرتی اعلام می‌شود