همانطور که مشخص است از ایمیلها برای ارتباطات بعدی با کاربران استفاده خواهیم کرد. از این ایمیلها باید برای ارسال خبرنامههایتان استفاده کنید. در استفاده از خبرنامه افراط نکنید اما به صورت مرتب آنها را برای کاربرانتان ارسال کنید و آنها را از تغییرات کسب و کارتان آگاه کنید. آنها را به استفاده از مطالب رایگان و جذاب دعوت کنید، تخفیفها و شرایط ویژه کارتان را به آنان یادآوری کنید و محصولات جدیدتان را به مشتریانتان معرفی کنید. بهترین مدل استفاده از خبرنامه این است که کاربر را به استفاده از محتوای رایگان دعوت کنید و آن محتوا را به گونهای جذاب تهیه کنید که فرد را به خرید محصول مرتبط با آن ترقیب کند.
راهنمای سرمایه گذاری در استرالیا
همانطور که احتمالا میدانید، استرالیا یکی از محبوبترین