تامین محتوا

تامین محتوا

زمانی که برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود قالب وب‌سایت خود را آماده کردید وارد مرحله بعد که به جرات مهم‌ترین مرحله کسب و کارتان است می‌شوید. همانطور که اشاره شد ما امروز در دوره پادشاهی محتوا زندگی می‌کنیم. در این دوره با آنکه با حجم انبوهی از محتواها محاصره شده‌ایم اما محتوای خوب و محتوایی که نیاز مارا برطرف کند بسیار نایاب است. لذا می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین وظایف ما در کسب‌و‌کارمان تهیه محتوای خوب و مورد نیاز کاربرانمان است. اما اینجا یک سوال مهم پیش می‌آید که محتوای وب‌سایتمان را چگونه تهیه کنیم؟! در این قسمت سعی داریم که چند روش آسان و ساده برای تامین محتوا را به شما آموزش دهیم:

  1. استفاده از کتاب‌های سنتی

یکی از بهترین منابع برای تامین محتوا مطالعه کتاب‌های چاپی و سنتی است که در تمام حوزه‌ها وجود دارند و به آسانی و با هزینه کم در دسترس همگان قرار دارند. خواندن یک کتاب تخصصی خوب مهارت و دانش شما را تا حد زیادی بالا می‌برد. بهترین روش استفاده از کتاب برای تامین محتوا مطالعه یک بخش یا کل کتاب و بعد از آن بازنویسی آن بخش به زبان خودتان است. نکته بسیار مهم در این جا این است که باید حتما منبع( نام کتاب) را در پایان نوشته خود بیاورید. در این حالت شما نه تنها کتاب را کپی نکرده‌اید بلکه آن را تبلیغ هم کرده‌اید. توجه داشته باشید زمانی که مطلبی را از کتابی خواندید خیلی بهتر است درباره آن موضوع مطالب دیگری نیز از منابع دیگر مطالعه کنید که در نهایت محتوایی که مینویسید از هر نظر کامل و بی نقص باشد. خواندن کتاب‌های خوب در حوزه خود را فراموش نکنید. کتاب هنوز توانایی‌هایی را در خود دارد که بسیاری از دوره‌ها و فیلم‌‌های آموزشی ندارند.

کتاب

  1. استفاده از مقاله‌های تخصصی

مطالعه مقالات تخصصی این امکان را به شما می‌دهد که دانش خود را به‌روز نگه‌دارید و از جدیدترین مطالب روز دنیا با خبر باشید. علاوه بر این خواندن یک مقاله از خواندن یک کتاب بسیار زمان کمتری را از شما می‌گیرد. بهترین منبع برای یافتن مقالات اینترنت است. سعی کنید توانایی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و مقالات را به زبان انگلیسی جستجو و مطالعه کنید. مطمئن باشید در دنیای امروز کسانی که از منابع خارجی معتبر استفاده می‌کنند همیشه چند قدم جلوتر از رقبای خود هستند.

مقاله

  1. تجربه‌های شخصی

با توجه به اینکه شما در سایتتان از موضوع مورد علاقه و یا مربوط به شغلتان استفاده می‌کنید و درباره آن مطلب مینویسید میتوانید به راحتی از تجربیات خود در این حوزه استفاده کنید و آن‌ها را در اختیار کاربرانتان قرار دهید. مطمئن باشید بسیاری از مشتریان شما به دنبال همین تجربیات شما هستند. تجربیاتی که در هیچ کتاب و مقاله‌ای پیدا نخواهد شد و آن‌ها حاضرند پول خوبی برای این تجربیات بدهند.

تجربه

  1. دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی

در صورتی که حوزه تخصصی شما دارای دوره‌ها، کارگاه‌ها، همایش‌ها عملی و… است آن‌ها را از دست ندهید. شاید این دوره‌ها بتوانند اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. البته برای شرکت در این دوره‌ها باید توجه کنید که دوره‌ها از کیفیت لازم برخوردار باشند و بتوانند واقعا چیزی از نظر علمی به شما اضافه کنند. در غیر این صورت اینکار فقط برای شما هزینه‌بر خواهد بود و هیچ بار علمی به شما اضافه نمی‌کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

برندینگ کسب و کارهای اینترنتی

منظور از برندینگ کسب و کارهای اینترنتی چیست؟