یکی از بهترین ابزارهای جذب ترافیک در اینترنت به صورت پولی استفاده از رپورتاژ آگهی است. اما رپورتاژ آگهی چیست؟ منظور از رپورتاژ آگهی این است که شما مبلغی را به یکی از وبسایتهای مطرح در زمینه فعالیت خود میدهید و از آن میخواهید که به ازای آن مبلغ مقاله یا هرگونه محتوای دیگری مربوط به شما را در سایت قرار دهد. بعد از آن شما محتوایی که مورد نظرتان است را تهیه کرده و برای بارگزاری به مسئولین سایت مربوطه تحویل میدهید. استفاده از این ابزار مفید چند مزیت دارد:
- هزینه استفاده از این مدل تبلیغاتی به نسبت باقی مدلها پایینتر است
- هنگامی که شما از این نوع آگهی استفاده میکنید لینک مربوط به شما در وبسایت مرجع باقی مانده و همواره میتواند برای شما ترافیک به همراه داشته باشد
- استفاده از این روش از نظر گوگل تبلیغات پولی محسوب نمیشود( در واقع گوگل توانایی شناخت آن را ندارد و فکر میکند که از سایت دیگر به صورت معمولی و به خاطر محتوای شما به شما لینک داده شده است)
- در رپورتاژ آگهی شما مستقیما مشتری خودتان را هدف قرار میدهید و ضمن معرفی خودتان به کاربر توضیحات جذابی در خصوص خودتان را به او ارائه میدهید و این امکان دریافت بازخورد بهتر را افزایش میدهد.
در نهایت باید به این نکته اشاره کنم که استفاده از این روش میتواند تاثیر فراوانی در رشد کسب و کار شما داشته باشد. سعی کنید حتما این نوع تبلیغ را در برنامه بازاریابی کسب و کارتان قرار دهید. مطمئن باشید از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد. بنده خود این اطمینان را به شما می دهم که با توجه به هزینه ای که برای این نوع تبلیغ صرف می کنید بهترین بازخورد را برای شما به همراه می آورد. پس دست به کار شوید و لیستی از سایت هایی که می توانند بیشترین مخاطب را برای شما فراهم کنند تهیه نمایید.