سه ایده ساده برای کسب و کار اینترنتی

سه ایده ساده برای کسب و کار اینترنتی

ایده برای کسب و کار اینترنتیایده برای کسب و کار اینترنتی

داشتن ایده خوب امروزه مهم‌ترین عامل برای موفقیت مخصوصا در کسب و کارهای اینترنتی است. جهان امروز مملو از ایده‌های مختلف است که بعضی از آن‌ها بسیار موفق و برخی دیگر زیاد موفق نیستند. در این مقاله به معرفی سه ایده ساده برای کسب و کارهای اینترنتی می‌پردازم. البته این ایده‌ها بسیار کلی هستند و درنهایت با علایق و مهارت‌های شما به بار مینشینند.

ایده
ایده

 

بازاریابی اطلاعات

 امروزه در عصر اطلاعات به سر می‌بریم و اینترنت این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از اطلاعاتی که درباره مسائل مختلف دارید کسب درآمد کنید. ویژگی‌های یک قلاب ماهی‌گیری خوب چیست؟ چطور می‌توان گیتار نواخت؟ رموز یک ازدواج خوب و…

تمامی این‌ها می‌توانند اطلاعاتی باشند که خریدارهای خود را دارند. به حرفه‌ی خود نگاه کنید. به سرگرمی‌هایتان و یا به علایقتان. تقریبا تمام چیزهایی که شما می‌دانید می‌توانند به پول تبدیل شوند. در ضمن اصلا نگران این نباشید که اطلاعات شما زیاد تخصصی نیستند همین که اندکی از کسی که در سطح می‌داند بالاتر باشید کافیست.

Affiliate marketing

شاید این گزینه یکی از کم هزینه‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از اینترنت باشد. در این مدل شما نیازی به محصول، برنامه فروش، ارتباط نزدیک با مخاطبان ندارید. شما تنها لازم است تا مشتریان را به سایت‌هایی که برای فروش محصولات راه‌اندازی شده‌اند و با شما شراکت می‌کنند هدایت کنید تا با خرید مشتریان شما نیز سهم درآمدی از سایت یا شرکت همکار داشته‌باشید. سایت همکار شما تمام اقدامات مربوط به فروش را انجام می‌دهد، با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند و تا تحویل کالا به مشتری تمام امور را برعهده دارد و شما در این میان تنها سهم خود را دریافت می‌کنید. ایده بدی به نظر نمی‌رسد!!!

البته این کار نیازمند آن است که شما شرکتی را به عنوان همکار خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است میزان کمیسیون که هر یک از شرکت‌ها حاضرند برای آوردن مشتری به شما بپردازند متفاوت باشد. اما جای نگرانی نیست زیرا شما می‌توانید در این حوزه با کار نسبتا ساده‌ای که انجام می‌دهید پول خوبی به دست آورید.

ایده

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از بهترین کسب و کارهای اینترنتی مخصوصا برای کسانی است که عاشق ارتباط برقرار کردن هستند. وبلاگ نویسی در حوزه‌ای تخصصی که به آن علاقه دارید احتمال بسیار زیادی برای موفقیت و کسب درآمد دارد. موضوعاتی که می‌توانید درباره آن‌ها مطلب بنویسید بی‌نهایت هستند. عکاسی، اتومبیل‌های اسپرت، رژیم، زیبایی، ورزش و بسیاری حوزه‌های دیگر مواردی هستند که می‌توانید درباره آن‌ها مطلب بنویسید و مخاطبان زیادی به دست آورید. شما می‌توانید به محض جذب مخاطب از طرق مختلفی همچون دریافت تبلیغ، فروش محصول، اخذ سفارش و… درآمدزایی کنید.

بیشتر بخوانید:

وبلاگ نویسی برای کسب و کار

چرا کسب و کار اینترنتی؟

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.