خوشبختانه وضعیت بازاریابی کسبوکارهای فعال در ایران هر روز در حال بهبود است. برندهایی که برای رشد کسبوکارشان دست به اقدامات خلاقانه میزنند و معمولا به موفقیتهای چشمگیری نیز دست پیدا میکنند. خانومی هم یکی از این برندهاست که طی سالهای گذشته تبلیغات جذاب و کمپینهای موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده. در این مقاله از وبسایت کسبوکاران نظر شما را به تماشای این ویدئوی کوتاه که درباره یکی از کمپینهای این شرکت که از صفحه اینستاگرام کسبوکاران گرفته شده جلب مینماید.
حتما خیلی از شما دوستان با برند خانومی آشنا هستید. برندی که ۶۰ درصد از سهم خرید آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی رو به خودش اختصاص داده و اخیرا به کمپینهای خوب و تبلیغات جذابش معروف شده. این برند به تازگی به مناسبت تولد خودش یه کمپین ۱۷ روزه رو اجرا کرده که توی اون تونسته ۶۰۱ هزار کالا رو مجموعا با ۴۵ میلیارد تومان تخفیف به فروش برسونه. از نکات جالب این کمپین اینه که فقط تو سه تا استان تهران، گیلان و مازندران اجرا شده. برای معرفی این کمپین از بیشتر از ۱۰۰ بیلبورد توی این سه تا استان استفاده شده. همینطور حضور فعالی هم توی فضای آنلاین داشته که در مجموعه تعداد ۳۷۴ میلیون بازدید گرفته. ترافیک سایت توی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۸% رشد داشته. خانومی همچنین تو این کمپین با ۵ برند دیگه از جمله کوییز آو کینگز و طاقچه همکاری داشته. حالا بهم بگید شما عملکرد بازاریابی خانومی رو چطور ارزیابی میکنید؟
برای تماشای محتواهای اینستاگرام کسب و کاران از اینجا وارد شوید.