دوره آموزشی کپی رایتینگ کامل

دوره آموزشی کپی رایتینگ کامل

- در
دیدگاه‌ها برای دوره آموزشی کپی رایتینگ کامل بسته هستند
دوره آموزشی کپی رایتینگ کاملدر این دوره کپی رایتینگ را به صورت کامل خواهید آموخت.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
990 هزار تومان
شروع کنید

کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی یکی از مهارت‌هایی است که طی سال‌های اخیر در دنیا و ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. فرصت‌های شغلی زیادی برای کپی رایترها به وجود آمده و شرکت‌ها و کسب‌وکارهای زیادی برای بهبود وضعیت خود به استفاده از کپی رایترها روی آورده‌اند. در دنیای امروز رقابت در حوزه‌های مختلف به شدت افزایش یافته است. این امر نیاز شدید به کپی رایتینگ را متذکر می‌شود. افراد برای استفاده از یک کالا یا محصول خاص به کسب‌وکارهای گوناگون سر می‌زنند و آن‌ها را باهم مقایسه می‌کنند. در این میان، کسب‌وکاری موفق‌تر خواهد بود که بتواند با اعتماد افراد را جلب کرده و آن‌ها ترقیب به خرید کند. یکی از اولین و کاربردی‌ترین ابزارها برای جلب اعتماد افراد کپی رایتینگ است. کسب‌وکاران با چندین سال سابقه فعالیت در داخل و خارج از کشور، دوره کپی رایتینگ را بسیار تخصصی و حرفه‌ای جمع‌آوری و ارائه نموده‌ است.

کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتنیگ به مهارت نوشتن متون تبلیغاتی گفته می‌شود که در آن فرد متخصص (کپی‌رایتر) با به کارگیری کلمات و جملات به صورت خاص افراد را متقاعد می‌کند تا اقدام مورد نظر او را انجام دهند.

کپی رایتینگ یک مهارت شناخته شده بین‌المللی است

تبلیغ نویسی سال‌هاست که در کشورهای پیشرو به عنوان یک تخصص شناخته شده و افراد زیادی در این حوزه مشغول به‌ کار هستند. این شاخه در واقع یکی از زیرشاخه‌های مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ است. در ایران نیز طی سال‌های اخیر کسب‌وکارهای زیادی به استفاده از مهارت کپی رایترها روی آورده‌اند. نکته مهم و جالب اینجاست که مهارت کپی رایتینگ در تمام زبان‌ها و کشورها ثابت است.

کپی رایتینگ یک مهارت پولساز است

همانطور که پیش از این گفته شد کپی‌رایتینگ در همه جای دنیا یک مهارت بسیار مهم و البته پولساز است. شرکت‌های بسیاری حاضرند برای به خدمت گرفتن افراد متخصص در این حوزه حقوق‌های خوبی بپردازند. در تصاویر زیر برخی آگهی‌های شغلی در این حوزه در کشور استرالیا را مشاهده می‌کنید.

این دوره شامل چه آموزش‌هایی می‌شود؟

دوره حاضر که بی شک کامل‌ترین دوره آموزشی در حوزه کپی رایتینگ در کشور است شامل کلیه موارد در این حوزه می‌باشد. برخی از عناوین آموزش‌ها عبارتند از:

  • نحوه نگارش متون تبلیغاتی
  • نحوه نوشتن متن صفحه محصول
  • کپی‌رایتینگ در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از هوش مصنوعی در کپی‌رایتینگ
  • تبلیغ نویسی در ایمیل
  • دریافت الگوهای مشخص
  • و بسیاری موارد دیگر

برای دریافت این دوره روی گزینه زیر کلیک کنید.

قیمت این دوره به تدریج افزایش خواهد یافت.

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

هک رشد چیست؟ ۳ تکنیک کاربردی – معرفی کتاب

هک رشد چیست؟ واژه‌ای که طی سال‌های اخیر