با ترافیک وارد شده به سایت چه کنیم؟

با ترافیک وارد شده به سایت چه کنیم؟

صفحه فرود

وقتی که به یکی از روش‌های پولی یا رایگان ترافیک را به سایت آوردیم حال پاسخ این است که با این ترافیک چه باید بکنیم؟ پاسخ یک جمله است. تبدیل کاربرانی که وارد سایت می‌شوند به مشتری که خرید می‌کند. اما چطور باید این کار را انجام دهیم؟!

پس از اینکه شخصی وارد سایت شما شد باید بسیار با دقت رفتار کنید. به هیچ وجه نباید از فردی که برای اولین بار وارد سایت شده بخواهید تا خرید کند. قبل از هر چیز باید اطلاعات مورد نیاز فرد را در اختیارش قرار دهید. فرد باید به شما اعتماد کند. باید به این نتیجه برسد که شما قصد دارید نیازهای او را برطرف کنید. اطلاعات مفید و جذابی از حوزه تخصصی خودتان در فرمت‌های مختلف متن، صوت، ویدئو و… تهیه کنید کنید و قسمتی از آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهید تا این حس را در آنان تقویت کنید. مطمئن باشید وقتی یک نفر اطلاعات جذاب را تا جایی دریافت می‌کند و آلوده آن می‌شود خیلی راحت می‌تواند برای تهیه باقی آن پول خرج کند.

سعی کنید در هر جا که می‌توانید ایمیل‌های کاربرانتان را دریافت کنید. فراموش نکنید که این ایمیل‌ها یکی از بهترین دارایی‌های شما هستند. در تمام صفحات سایت قسمتی را قرار دهید تا افراد بتوانند ایمیلشان را برای دریافت خبرنامه وارد کنند. برای این کار در تمام CMSها افزونه‌هایی وجود دارد. یک روش خوب برای دریافت ایمیل کاربران استفاده از صفحات فرود( Landing page) است. اما صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود
صفحه فرود

صفحه فرود به صفحاتی گفته می‌شود که زمانی که کاربر به تازگی وارد سایت می‌شود به او نمایش داده می‌شوند و از او می‌خواهند تا به ازای وارد نمودن ایمیل به اطلاعات خاصی دست یابد. به عنوان مثال می‌توانید از کاربر بخواهید تا با وارد نمودن ایمیل خود یک فایل ویدئویی آموزشی در حوزه تخصصی خودتان را به صورت رایگان دانلود کند. استفاده از این روش می‌تواند لیست ایمیل شما را به صورت چشم‌گیری افزایش دهد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

برندینگ کسب و کارهای اینترنتی

منظور از برندینگ کسب و کارهای اینترنتی چیست؟