محتوای ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی

محتوای ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی

ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتیایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی

همانطور که می‌دانید یکی از ابزارهای بسیار مهم در توسعه‌ی کسب و کار شما استفاده از ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی است. اما قبل از ارسال هر ایمیل می‌بایست به دقت محتوای آن را تهیه کرد. در هر ایمیل می‌بایست حتما سه مورد زیر وجود داشته باشد:

  • ارزش پیشنهادی
  • پشتیبانی از ارزش پیشنهادی
  • دعوت به اقدام

ارزش پیشنهادی برای مشتری مشخص می‌کند که چرا باید برای تهیه محصول و یا استفاده از خدمات شما پول خرج کنند. مخاطب شما باید بداند که شما می‌توانید بهتر از دیگران مشکل او را حل کنید.

معمولا تنها معرفی ارزش‌های پیشنهادی مخاطب را به مشتری تبدیل نمی‌کند. به همین دلیل می‌بایست با ارائه اطلاعات تکمیلی از ارزش پیشنهادی پشتیبانی نمود. به عنوان مثال ارائه جایزه‌های کوچک می‌تواند پشتیبان خوبی برای ارزش‌های پیشنهادی باشد.

دعوت به اقدام در ایمیل مارکتینگ به این معنیست که از مخاطب بخواهید بلافاصله پس از مشاهده ایمیل کاری را انجام دهد. به عنوان مثال می‌توان از عباراتی مثل این‌ها استفاده کرد:

  • همین حالا با ما تماس بگیرید
  • همین حالا این محصول را با تخفیف خریداری کنید
  • خدمات ما را از اینجا مشاهده کنید

بهتر است قبل از طراحی هر ایمیل برای اجرای فرآیند ایمیل مارکتینگ به سوالاتی از قبیل اینکه خصوصیات متمایز محصول یا خدمات شما چیست؟ محصول شما چگونه نیاز مشتری را برطرف می‌کند؟ و… پاسخ دهید. استفاده از ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی خود را از یاد نبرید.

 

 

ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی

1 نظر

  1. ارسال ایمیل تبلیغاتی

    ممنون از اطلاعات خوبی که قرار دادید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.