۴ راه برای اینکه زمانی که در خوابید پول دربیاورید

۴ راه برای اینکه زمانی که در خوابید پول دربیاورید

در خواب پول دربیاوریددر خواب پول دربیاورید

آیا کار شما زمانی که در خواب هستید برایتان ایجاد ثروت می‌کند؟ برای ما که در عصر ارتباطات و اینترنت زندگی می‌کنیم درآوردن پول بیشتر کار بسیار دشواری نیست. در این مقاله به چند کار که باعث می‌شود شما در زمانی که در خواب به سر می‌برید نیز درآمدزایی داشته باشید اشاره شده است.

  1. یک وبلاگ راه‌اندازی کنید

شاید یکی از مشهورترین روش‌هایی که به شما کمک می‌کند درآمد فعالتان را افزایش دهید راه‌اندازی وبلاگ شخصی باشد. برای راه‌اندازی یک وبلاگ شخصی تنها دو کار بسیار ارزان قیمت باید انجام شود. خرید یک دامنه و یک هاست.

در گام بعدی می‌بایست محتوای جذابی تولید کنید که مردم به خواندن و به اشتراک گذاشتن آن علاقه‌مند باشند. مطالبی که در وبلاگتان درج می‌کنید می‌توانید از موضوعات مورد علاقه‌ی خودتان و یا تخصصتان باشند. اطمینان حاصل کنید که عناوین مطالبی که در وبلاگتان درج می‌کنید به اندازه کافی محبوب باشند.

زمانی که به اندازه کافی از وبلاگتان بازدید شد می‌توانید از روش‌های مختلفی از جمله موارد زیر کسب درآمد داشته باشید:

  • استفاده از affiliate marketing

در این روش شما در وبلاگتان محصول و یا خدمات کسب و کار دیگری را معرفی و تبلیغ می‌کنید و به ازای هر خریدی که از آن محصول و یا خدمات انجام گیرد شما کمیسیون دریافت می‌کنید.

  • فروش تبلیغات

می‌توانید مکان‌های مختلف از وبلاگتان را به نمایش تبلیغات بنری اختصاص دهید. همچنین می‌توانید برخی از محتواها و مطالب را به مطالب تبلیغاتی مربوط به سایر کسب و کارها اختصاص دهید. در واقع در این روش شما برای بعضی از مطالبتان اسپانسر خواهید داشت.

  1. اطلاعاتتان را بفروشید

اگر شما در حوزه خاصی اطلاعاتی دارید می‌توانید محصولاتی مانند eBookها و فایل‌های ویدئویی تولید نموده و آن‌ها را از طریق وبلاگ خود به فروش برسانید. شاید تولید و بازاریابی محصولات تولید شده اندکی زمان‌بر باشد اما پس از به نتیجه رسیدن شما تنها گوشه‌ای مینشینید و درآمدتان به حساب شما واریز می‌شود.

  1. حق امتیاز بگیرید

اگر شما موزیسین، بازیگر و یا نویسنده ماهری هستید می‌توانید امتیاز استفاده از کارهایتان را به دیگران بفروشید. به عبارت دیگر مردم برای استفاده از کارهای هنری شما پول پرداخت می‌کنند.

  1. حق اشتراک بفروشید

می‌توانید قسمتی از محتوای وبلاگ خود را تنها به اعضای ویژه‌ی وبلاگ ارائه کنید. در این صورت همگان اجازه دسترسی به آن‌ها را نخواهند داشت. در این صورت می‌توانید از اعضا ویژه بابت دسترسی به این محتواها هزینه‌ی اشتراک ماهانه و یا سالانه دریافت نمایید.

برای یادگیری راه‌اندازی کسب و کاری با شرایط گفته شده ویدئوی آموزشی بسته راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی را مشاهده کنید.

 

در خواب پول دربیاوردی

1 نظر

  1. عالی بود. ممنون از شما.
    موفق باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.