رادیو کسب و کار -۱

رادیو کسب و کار -۱

رادیو کسب و کاررادیو کسب و کار

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان، به اطلاع می‌رسونم که قسمت اول رادیو کسب و کار برای دسترسی بهتر شما دوستان به مطالب کسب و کاران بارگذاری شد. هدف اصلی از راه‌اندازی بخش رادیو کسب و کار تولید محتوای صوتی از جدیدترین مطالب مربوط به کسب و کار و مدیریت و همچنین مصاحبه با برخی افراد در همین زمینست. شما عزیزان می‌تونید به این پادکست‌ها از طریق سایت، کانال تلگرام و بقیه شبکه‌های اجتماعی کسب و کاران دسترسی داشته باشید و اونها رو توی راه، سر کار و هرجای دیگه‌ای که راحت بودید گوش بدید. ممنون میشم نظرات خودتون رو زیر هر پادکست برام بنویسید.

اما این قسمت از رادیو کسب و کار اختصاص داره به معرفی روش‌های مختلف کسب درآمد و پولسازی. توی این پادکست مدل‌های مختلفی که افراد از طریق اونها کسب درآمد می‌کنن معرفی شده و اشاره‌ای به روش‌های انجام کارهای متفاوت و کسب درآمد بیشتر انجام گرفته.

با توجه به اینکه خیلی از افراد کارمندی رو تجربه می‌کنن و البته رضایت چندانی نسبت به زندگی کارمندی ندارن، این پادکست می‌تونه خیلی کوتاه اشاره‌ای داشته باشه گذر از زندگی کارمندی به زندگی که خیلی از افراد آرزوشو دارن. مطالبی که توی این پادکست گفته میشه به هیچ‌وجه روایی نبوده و همه افراد با هر سطح درآمدی می‌تونن از اون استفاده کنن. هرچند این مسیر گاها طولانی و شاید هم کمی خسته‌کننده باشه اما با کمی پشتکار و البته مطالعه دستیابی به موفقیت حتمیه. موفقیتی که وقتی بهش دست پیدا می‌کنید، دست‌یابی به موفقیت‌های بعدی به صورت عادت درمیاد.

امیدوارم این قسمت رادیو کسب و کار بتونه رضایت شما عزیزان رو جلب کنه. منو از نظرهاتون محروم نکنید. در صورتی که از این پادکست رضایت داشتید اون رو برای دوستانتون هم ارسال کنید. همچنین منتظر قسمت‌های بعدی باشید. توی قسمت‌های بعدی مطالبی تکمیلی و مطالبی در حوزه‌های دیگه‌ی کسب و کار ارائه میشن.

  دانلود کنید>>  رادیو کسب و کار

رادیو کسب و کار

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

رادیو کسب و کار- سرمایه گذاری در استرالیا

برای شندین پادکست جدید رادیو کسب و کار