چرا بعضی از کسب و کارهای اینترنتی شکست می‌خورند؟

چرا بعضی از کسب و کارهای اینترنتی شکست می‌خورند؟

کسب و کار اینترنتیکسب و کار اینترنتی

امروزه در هر ساعت و دقیقه کسب و کارهای اینترنتی زیادی در سراسر جهان شکل می‌گیرند و به همان سرعت هم از تعداد این کسب و کارها به علت‌های مختلف کم می‌شود. اما دلیل این همه شکست چیست؟ اصلا بیایید نگاهی به دوروبر خودمان بیاندازیم. چه بسیارند وب‌سایت‌هایی که از سال‌ها قبل کارشان را با تهیه محتواهای عالی و کاربردی آغاز کردند و به مرور زمان به آنچنان قدرتی رسیدند که از نظر درآمدی و کیفیت کار رقیبی ندارند. و همچنین بسیاری از موارد را هم می‌بینیم که با سرمایه‌گذاری‌های عظیم داخلی و خارجی نتوانسته‌اند جایگاه درخوری را به دست آورند و یا حتی شکست خورده‌اند.

در حقیقت این جمله که می‌توان از طریق راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی درآمد خوبی داشت واقعا درست است. اما چگونه؟ آیا می‌توان راه صد ساله را یک شبه پیمود؟ نکته مهمی که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به آن توجه نمی‌کنند کارایی است. در دوران کنونی بیشترین اهمیت را وب‌سایت‌هایی دارند که می‌توانند به بهترین شکل نیاز مردم را برطرف کنند.

کسب و کار اینترنتی

اما مهم‌ترین کار برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی مناسب و قوی و ماندگار چیست؟ برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی قوی قبل از هر چیز باید صبور بود. باید به قول معروف خاک کار را خورد. درست است که با توجه به اینکه این کسب درآمد از اینترنت نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی ندارد تعداد رقبای شما بسیار زیاد است، اما نباید فراموش کنید که با داشتن صبر و پشتکار حتما موفق می‌شوید.

کلید دیگر موفقیت در کسب و کار اینترنتی محتواست. تمام تلاشتان را به کار گیرید تا بهترین و کاربردی‌ترین محتوا را برای سایتتان آماده کنید. سعی کنید هر روز در سایتتان محتوای جدید بارگزاری کنید. این نکته ارزش سایت شما را در موتورهای جستجو بالا برده و سبب افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

در آخر باید بگویم با داشتن صبر و تحمل و تهیه محتوای دسته اول بخش اعظمی از راه را طی کرده‌اید. بعد از اینکه به این درجه از پختگی رسیدید می‌توانید با به‌کار گیری مبانی بازاریابی اینترنتی و SEO و… به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یابید.

مطالب مرتبط

آموزش ویدئویی بازاریابی اینترنتی

آموزش ویدئویی سئو

1 نظر

  1. عااااااااااااااالی دمت گرم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.