نزدیک به شصت درصد از جستجوها از طریق تلفن همراه انجام می‌شوند

نزدیک به شصت درصد از جستجوها از طریق تلفن همراه انجام می‌شوند

جستجو در موبایلجستجو در موبایل

امروزه اکثر مدیران کسب و کار های اینترنتی برای موفقیت بیشتر، سعی در بهینه‌سازی کسب و کار خود به منظور استفاده در تلفن همراه دارند. بر اساس گزارشی که توسط گوگل منتشر شده بیش از ۵۰ درصد جستجوها در تمام جهان از طریق گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌شوند. با کسب و کاران همراه باشید.

براساس بیانیه رسمی گوگل بیش از ۵۰ درصد از تمام جستجوهایی که در سراسر جهان انجام می‌شوند از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌پذیرد. البته این مقدار می‌تواند از ۵۱ درصد تا ۶۰ درصد متفاوت باشد و یا بسته به کشورهای مختلف جهان نیز تغییر کند.

براساس یک گزارش جدید از Hitwise 58 درصد از تمامی جستجوهایی که در ایالات متحده انجام می‌شود از طریق گوشی‌های تلفن همراه می‌باشند. این عدد بر اساس آنالیز جستجوهای مربوط به ۱۱ دسته‌بندی کلیدی اعلام شده است.

11 دسته بندی

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید بیشترین میزان جستجو از طریق موبایل مربوط به دسته‌بندی “غذا و آشامیدنی” بوده( با ۷۲ درصد) و کمترین میزان جستجو نیز مربوط به دسته‌بندی “خدمات بانکی”.

نکته جالب دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده بود این است که معمولا کلماتی که از طریق موبایل جستجو می‌شوند اندکی طولانی‌تر از کلماتی هستند که از طریق کامپیوتر جستجو می‌شوند. به عنوان نمونه در دسته‌بندی غذا و آشامیدنی عبارات جستجو شده در کامپیوتر به طور متوسط ۱۳٫۸ کاراکتر دارند اما عبارات جستجو شده در موبایل در همین دسته‌بندی به طور متوسط ۱۵٫۵ کاراکتر را دربر می‌گیریند. البته متاسفانه این گزارش جزییات بیشتری را بر اساس دسته‌بندی در اختیار قرار نمی‌دهد.

منبع: searchengineland.com

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.