گذر از کارمندی به مالکیت کسب‌و‌کار شخصی

گذر از کارمندی به مالکیت کسب‌و‌کار شخصی

بازاریابی شبکه‌ایگذر از کارمندی

کار کردن به عنوان یک کارمند برای سال‌های متوالی آن هم به اندازه ۳۰ سال برای همه خسته‌کننده است. اینکه هر روز صبح زود بیدار شویم و پس از انجام کارهای تکراری و پشت سر گذاشتن ترافیک صبح‌گاهی به کاری بپردازیم که برایمان خسته‌کننده و عذاب‌آور است واقعا کار آسانی نیست. با این وجود اکثر افراد این سختی را به جان می‌خرند و برای سی سال آن را هر روز تکرار می‌کنند. همه ما می‌دانیم که ۳۰ سال زمان کمی نیست و درواقع پس از سپری شدن این مدت بخش مهم و قسمت اعظمی از زندگی را پشت سر گذاشته‌ایم. اما راه‌حل برون رفت از این مشکل چیست؟

رابرت کیوساکی سرمایه‌گذار و نویسنده معروف تمام کارهایی که همه افراد انجام می‌دهند را به چهار دسته کارمندی، خویش‌فرمایی، مالکیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری تقسیم می‌کند و بهترین نوع کار را مالکیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری معرفی می‌نماید. اما چرا این دو نوع بهترین مدل‌های کار کردن به حساب می‌آیند؟

هر چه از سمت کارمندی به سمت سرمایه‌گذاری نزدیک می‌شویم، بیشتر اختیار زمان شخصی خود در طول روز را به دست خواهیم آورد. در واقع برای کسب درآمد نیاز به کار مستقیم نداریم و سیستمی که ساخته‌ایم خود کار کرده و برای ما تولید ثروت می‌کند. از طرفی به جای اینکه تنها از زمان کاری خودمان بهره‌ببریم می‌توانیم از زمان کاری چندین نفر دیگر نیز استفاده کنیم. شما در نظر بگیرید که کارخانه‌ای با صد نفر نیرو دارید که به صورت سیستمی بدون نیاز به حضور شما کار می‌کند. شما امروز تصمیم می‌گیرید که به کارخانه خود بروید و ۴ ساعت آنجا بمانید. با فرض اینکه هر یک از نیروهای کارخانه شما روزی ۸ ساعت کار کنند زمانی کاری شما برای امروز ۸۰۴ ساعت می‌باشد. چرا که شما از ۸ ساعت کار ۱۰۰ نفر نیرو بهره می‌برید. اما اگر شما کارمند باشید زمان کاری شما برای امروز تنها ۴ ساعت خواهد بود.

اما برای رسیدن به چنین سیستم کارآمدی چه باید کرد؟ همه ما سرمایه کافی برای تاسیس کارخانه و یا ساخت‌و‌ساز را نداریم. بازاریابی شبکه‌ای بهترین ابزار برای افرادی مثل ماست که با وجود نداشتن سرمایه قصد تغییر شرایط زندگی خود را دارند. در بازاریابی شبکه‌ای شما دقیقا شبکه‌ای گسترده از دوستان و آشنایانتان می‌سازید که برای شما کار می‌کنند و درآمد قابل توجهی را برایتان به ارمغان می‌آوردند. تفاوت ویژه و بسیار زیبای بازاریابی شبکه‌ای با سایر سیستم‌های کسب و کار این است که در این روش کسی نسبت به دیگران برتری نداشته و همه با هم برابرند و تنها شاخص برتری افراد کاریست که انجام می‌دهند.

با قانونی شدن فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در چند سال اخیر افرادی را در اطراف خود می‌بینیم که سیستم فوق‌العاده‌ای ساخته و با فعالیت در این حوزه به درآمدهای باورنکردنی رسیده‌اند که البته تعداد این افراد نیز به هیچ وجه کم نیست.

نکته مثبت دیگر بازاریابی شبکه‌ای این است که شما به هیچ صورتی در این تجارت ضرر نخواهید کرد و تنها با خرید کالاهای مصرفی خود و ساختن شبکه‌ای کارا می‌توانید به درآمدهای نجومی دست پیدا کنید. زمان را از دست ندهید. همین امروز تجارت بزرگ خود را آغاز کنید.

برای آغاز به کار و یا دریافت اطلاعات بیشتر با بنده تماس بگیرید.

بازاریابی شبکه‌ای

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

بازار هدف و فرمول شناسایی آن

شناسایی بازار هدف در کسب‌وکاری بسیار مهم است.