یک تاکسی اینترنتی روسی در ایران

یک تاکسی اینترنتی روسی در ایران

تاکسی اینترنتی روسیتاکسی اینترنتی روسی

با بالا گرفتن تب راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ترس بسیاری از دوستان دور و نزدیک به از دست دادن ثروت‌های هنگفت و سر بیرون آوردن کسب و کارهای اینترنتی مختلف در هر روز، در جدیدترین اقدام با آغاز به کار یک تاکسی اینترنتی روسی در ایران رو به رو شدیم. برای نقد و بررسی این موضوع با کسب و کاران همراه باشید.

تاکسی اینترنتی روسی جدید به نام ماکسیم در برخی از وب سایت‌ها اعلام کرده است که به تازگی گواهینامه‌های مجاز برای فعالیت در ایران را دریافت نموده است. این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که در حال حاضر تقریبا در هر شهر و استان ایران چند سامانه تاکسی اینترنتی معتبر و حداقل یک تاکسی اینترنتی محلی وجود دارد.

اسنپ، تپسی و کارپینو تقریبا معتبرترین تاکسی‌های اینترنتی هستند که البته بین همین سه مجموعه نیز از نظر سودآوری تفاوت‌های فاحشی وجود دارد. این در حالی است که در برخی از استان‌های دیگر نیز علاوه بر حضور برخی از این برندها، شرکت‌های محلی سامانه‌های مشابهی را راه‌اندازی نموده‌اند. به عنوان مثال می‌توان از تاچسی در مشهد و یا بامو در رشت و بسیاری شرکت‌های دیگر در سایر استان‌ها را نام برد. البته با وجود چندین سامانه درخواست تاکسی اینترنتی در کشور این اسنپ و بعد از آن و البته با اختلاف، تپسی هستند که سهم بازار ایران را در اختیار دارند. حال این شرکت روسی به چه امید و چه میزان سرمایه وارد بازار ایران شده جای سوال دارد.

البته نکته‌ی ریز و اندکی مرموز نیز در این میان شایان توجه است و آن این است که دقیقا یکی دو روز قبل از رسانه‌ای شدن خبر آغاز به کار این تاکسی روسی، خبری مبنی بر تجاوز یکی از رانندگان اسنپ به یک مسافر زن در فضای مجازی دست به دست چرخید که البته برخی از صاحب‌نظران محترم این داستان را شایعه‌ای می‌دانند برای خراب کردن اسنپ.

به هر حال با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد این تاکسی اینترنتی روسی برای فعالیت در ایران و رقابت با این شرکت‌های بزرگ فعال مسیر بسیار پرفراز و نشیبی را پیش رو داشته باشد. امید است که با ورود یک رقیب تازه حداقل رقابت روی قیمت کرایه‌ها افزایش یافته و در نهایت لذتش را مردم ببرند.

 

تاکسی اینترنتی روسی

1 نظر

  1. جالب بود

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

درآمد مدیر گروه تلگرام

امروز در میان خبرهای پر زرق و برق