راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

- در
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی بسته هستند
راه اندازی کسب و کار اینترنتیدوره اموزشی کامل راه اندازی کسب و کار اینترنتی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
1,900,000 تومان
شروع کنید

کسب‌وکار اینترنتی یا همان آنلاین بیزینس شغلی دائمی و پردرآمد است که علاوه بر درآمدزایی فرصت‌های بی‌نظیری را در اختیار صاحب کسب‌وکار قرار می‌دهد. از جمله این فرصت‌ها می‌توان به مواردی همچون آزادی زمان، کسب درآمد در هر موقعیت جغرافیایی و زمانی (حتی وقتی خواب هستید)، کار کردن در حوزه مورد علاقه خود، ریسک بسیار پایین، بی‌نیازی به سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، اتوماسیون و کم کردن دخالت انسانی تا حد بسیار بالا و بسیاری موارد دیگر نام برد. این مزیت‌های بی‌نظیر سبب شده‌اند تا این مدل کسب‌وکارها طی سال‌های اخیر از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده و افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند.

چه کسانی می‌توانند کسب‌وکار اینترنتی داشته باشند؟

تمامی افرادی که به حوزه خاصی علاقه‌مند باشند می‌توانند در همان حوزه کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. به عنوان مثال فرض کنید که شما کارمند هستید اما به حوزه آشپزی علاقه بسیار زیادی دارید. پس می‌توانید یک کسب‌وکار آنلاین در حوزه آشپزی راه‌اندازی کنید. گاهی این علاقه می‌تواند همان حوزه تحصیلی و یا شغلی شما باشد. به عنوان مثال فردی را فرض کنید که نجار است و به حوزه نجاری علاقه زیادی دارد. این فرد به سادگی می‌تواند یک کسب‌وکار آنلاین در حوزه نجاری داشته باشد. پزشکان، مهندسان، مدرسان، خانه‌داران و… همگی می‌توانند کسب‌وکارهایی ایجاد کنند که درآمدی چند برابر بیشتر از درآمد فعلیشان ایجاد کند.

چه اقداماتی در کسب‌وکار اینترنتی انجام می‌شود؟

  • تولید

خود بخش تولید از دو قسمت تشکیل شده است. اولی تولید محصول یا خدمت اصلی کسب‌وکار که قرار است مشتری آن را خریداری کرده و بابت آن به ما پول پرداخت کند. و دومی تولید محتوای با کیفیت با هدف جذب افراد از طریق محتوای داخل وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و…

  • بازاریابی

در این گام باید برای محصولات و خدمات خود بازاریابی انجام داده و سعی کنید آن‌ها را به فروش برسانید. مطمئنا اینکار کار آسانی نبوده و نیازمند دانش و مهارت کافی می‌باشد. 

  • ارتقا

منظور از ارتقا، بالا بردن سطح دانش و مهارت خود و در راستای آن بالا بردن کیفیت محصولات یا خدمات است. همچنین سیستم کسب‌وکار نیز می‌بایست به صورت مداوم ارتقا یابد.

تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی شما تنها به یک کامپیوتر متصل به اینترنت و یک گوشی هوشمند نیاز دارید. البته تجهیزات بسیار حرفه‌ای و گران قیمت نیز وجود دارند اما برای آغاز کار نیازی به تهیه هیچکدام از آن‌ها نیست.

مهارت‌های مورد نیاز

برای راه‌اندازی و مدیریت یک کسب‌وکار اینترنتی، نیاز است تا مهارت‌هایی را فرا بگیریم. برخی از این مهارت‌ها عبارتند از:

  • برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی برای آغاز کسب‌وکار و تهیه پلن اجرایی. در این فاز شما تصمیم می‌گیرید دقیقا چه کاری را چگونه انجام دهید.

  • راه‌اندازی

کلیه مهارت‌های فنی برای راه‌اندازی، نگهداری و توسعه یک کسب‌وکار اینترنتی شامل این بخش می‌شود. برخی از این مهارت‌ها عبارتند از طراحی وب‌سایت (بدون نیاز به کدنویسی)، استفاده از ابزارهایی همچون ایمیل مارکتینگ و…

  • تولید محتوا

تولید محتوای متنی، تصویری، ویدئویی، پادکست و انواع محتوایی که برای یک کسب‌وکار آنلاین نیاز است.

  • بازاریابی( کلیکی، سئو و…)

آشنایی با روش‌های بازاریابی و فروش و توانایی به کارگیری جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های برای دستیابی به مشتریان بیشتر.

خبر خوب این است که تمام مهارت‌های فوق را در این دوره آموزشی خواهید آموخت.

برای شرکت در دوره کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

هک رشد چیست؟ ۳ تکنیک کاربردی – معرفی کتاب

هک رشد چیست؟ واژه‌ای که طی سال‌های اخیر