همانطور که قبلا عنوان شد بهینهسازی داخل صفحه یا همان on page seo برای کسب و کارهای اینترنتی از اهمیت ویژهای برخوردار است. برای نوشتن هر مطلب باید کلیدواژهای داشته باشید که مشخص کند مطلب شما روی چه موضوعی تمرکز دارد. بعد از اینکه کلیدواژه مورد نظر خود را انتخاب کردید میبایست به سراغ نوشتن مطلبتان بروید. برای نوشتن مطلب باید نکات زیر را در نظر داشته باشید.
o سعی کنید عنوان مطلبتان در متن و مخصوصا در پاراگراف اول تکرار شود
o حتما از تگگذاریهای واژگان مهم در متن استفاده کنید، به عنوان مثال عناوین را با تگ H1 و سایر کلمات مهم داخل متن را با تگ H2 و H3 تگگذاری کنید. دقتکنید که در تگگذاری زیادهروی نکنید زیرا میتوان اثرات مخربی روی سایتتان داشته باشد.
o حتما از تگگذاری داخل صفحه استفاده کنید. کلمات کلیدی و مهم را در جایی از صفحه متنتان به عنوان برچسب قرار دهید
o عنوان مطلبتان را در توضیح مربوط به آن که در موتورهای جستجو زیر آن نمایش داده میشود نیز تکرار کنید
o تنظیمات آدرسدهی وبسایتتان را به گونهای تغییر دهید که عنوان مطلب در آدرس صفحه ذکر شود. این کار تاثیر بهسزایی در بهینهسازی وبسایتتان دارد
o متاتگها را فراموش نکنید. حتما کلیدواژههای مورد نظرتان را در قالب متاتگها یادداشت کنید. CMSهای استاندارد خود جایی برای ذکر متاتگها دارند
o از عکس و ویدئو به بهترین نحو در مطالبتان استفاده کنید. نامگذاری تصاویر و ویدئوها تاثیر شگفتانگیزی روی سئوی سایتتان داشته باشد
این موارد، اقداماتی هستند که باید برای نوشتن هریک از مطالبتان رعایت کنید. با رعایت این موارد تنها پیشنیازهای شناسایی صفحات سایتتان برای موتورهای جستجو را انجام دادهاید. به عبارت دیگر اگر این موارد را رعایت نکنید انجام دادن اقدامات دیگر هرچند خرج زیادی روی دستتان بگذارد نمیتواند کمک شایانی برای بهینهسازی صفحات سایتتان باشد.
برندینگ کسب و کارهای اینترنتی
منظور از برندینگ کسب و کارهای اینترنتی چیست؟