درآمد مدیر گروه تلگرام

درآمد مدیر گروه تلگرام

درآمد مدیر گروه تلگرامدرآمد مدیر گروه تلگرام

امروز در میان خبرهای پر زرق و برق مربوط به امور جاری جامعه که اغلب رنگ و بوی شب یلدا داشت با مطلبی رو به رو شدم که در سایت‌های مختلف عنوان شده بود و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد. آن هم خبر درآمد ۳۰ میلتون تومانی مدیر یکی از کانال‌های تلگرام بود. این موضوع که بی‌ربط به حرفه‌ی بنده نیز نبود مرا بر آن داشت که این مطلب را بنویسم. شاید خیلی‌ها با شنیدن این خبر به فکر فرو روند که آیا اصلا این امکان وجود دارد که شخصی با داشتن یک کانال تلگرامی به چنین درآمدی دست پیدا کند یا خیر؟

پاسخ مثبت است. حقیقت امر این است که امروزه عصر پادشاهی محتواست و این که محتوا دقیقا بر چه بستری ارائه می‌گردد آن اهمیت سابق را ندارد. در دنیای امروز ممکن است شخصی در منزل خود با داشتن یک وبلاگ ساده و یا بدون آن و با داشتن یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی مثل اینتستاگرام، یا گروه‌ها و کانال‌های موجود در اپلیکیشن‌‌های پیام‌رسان مثل همین تلگرام بتواند با اشتراک گذاری مطالب مفید و جذاب درآمد خوبی برای خود کسب کند. از طرفی تمایل بیشتر مردم به سمت استفاده از موبایل کشیده شده تا آن‌که برای هرکاری وارد وب‌سایتی شوند و اطلاعات و مطالب مورد نیاز خود را از آن کسب کنند. بنابراین تمامی کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند باید به این نکته توجه کنند که:

  • اولا وب‌سایتی که از آن استفاده می‌کنند باید حتما رسپانسیو باشد و در قالب تمامی دستگاه‌ها جای گیرد
  • دوما بهتر است هرچه زودتر به فکر تهیه یک اپلیکیشن موبایل نیز برای کاربرانشان باشند که به وسلیه آن بتوانند راحت‌تر محصول و خدماتشان را به مصرف‌کننده برسانند
  • و در نهایت اگر هیچ‌یک از موارد بالا وجود ندارد حتما در شبکه‌های اجتماعی حضور پررنگ داشته باشند. محتوا و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کرده و راه‌های خرید آن‌ها را به مشتریان نشان دهید. حتی اگر چیزی برای فروش ندارید نیز می‌توانید با اشتراک محتوای مفید و جذاب تعداد زیادی کاربر جذب کنید و با گرفتن تبلیغات درآمد قابل توجهی کسب کنید.

1 نظر

  1. واقعا کی فکرشو میکنه میشه به این سادگی کسب درآمد داشت؟!

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است از این مطلب خوشتان بیاید

یک تاکسی اینترنتی روسی در ایران

با بالا گرفتن تب راه اندازی کسب و